نجات مادر و نوزاد از ميان شعله‌هاي آتش
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نجات مادر و نوزاد از ميان شعله‌هاي آتش
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 11
نویسنده : مولوی
در پي وقوع يك فقره آتش‌سوزي در يك ساختمان مسكوني، آتش‌نشانان نوزاد شش ماهه‌اي را به همراه مادرش از ميان شعله‌هاي آتش‌ نجات دادند.

به گزارش ايسنا، در پي تماس شهروندان با سامانه 125، ستاد فرماندهي آتش‌نشاني تهران از وقوع يك آتش‌سوزي در منزل مسكوني مطلع و آتش‌نشانان ايستگاه 48 به محل حادثه واقع در خيابان پرستار اعزام شدند.

پرويز نجاريان، فرمانده آتش‌نشانان اعزامي به اين عمليات اظهار كرد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل حادثه مشاهده كردند كه آتش‌سوزي در اتاق خواب يك واحد مسكوني در طبقه اول منزلي 4 طبقه رخ داده و در حال سرايت به ديگر نقاط ديگر است در نتيجه با قطع جريان برق و گاز ساختمان به دو گروه عملياتي تقسيم شدند و گروه اول با بستن دستگاه تنفسي و استفاده از چند رشته لوله آبدهي اقدام به مهار شعله‌هاي آتش كردند.

به گفته وي، گروه ديگر با استفاده از تجهيزاد ايمني و نجات وارد كانون آتش‌سوزي شدند و نوزاد شش ماهه‌اي را به همراه مادرش كه در ميان شعله‌هاي آتش و دود گرفتار شده بود را از ساختمان بيرون آوردند.

وي ادامه داد:‌ آتش‌نشانان پس از جستجو دريافتند كه خانم 23 ساله‌اي هم از ميان آتش به طبقه آخر رفته و راه خروج ندارد در نتيجه آنها از ساختمان مجاور وارد عمليات شدند و اين خانم 23 ساله را كه از ترس و نگراني به پشت بام پناه برده بود به پايين منتقل كردند.

اين فرمانده آتش‌نشاني در پايان از شهروندان تهراني درخواست كرد كه هنگام بروز چنين حوادثي از تجمع در محل حادثه جدا خودداري كنند زيرا كه مانع عمليات و امدادرساني آتش‌نشانان به حادثه ديدگان مي‌شوند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: